sobota 30. listopadu 2019

Střední potravinářská škola

 Píše se den 28.11.2019 a na dnešek je naplánován výlet. Vstal jsem v 6:30 ráno, samozřejmě ranní snídaně + ranní hygiena + mega natěšenost. Když jsem došel do školy, mamka mi dala síťku na moji palici. Zhruba za 5 minut přišla paní učitelka a hned jsme šli na autobus.
 Někdy můžete jet busem hodinu a půl nebo deset minut, my jsme naštěstí chytli ten čas, kdy jsme jeli jen deset minut. Dojeli a došli jsme na místo. Přivítal nás jeden pekař. Šli jsme se převléknout do kuchařského hábitu. Byli jsme rozděleni na dvě skupiny, v té jedné, kde jsem byl i já, byla jedna holka a v druhé byl K.
 My jsme šli do cukrárny, kde jsme začli dělat linecké smajlíky. Byla to obří zábava, já byl s D. vykrajovačem obličejů a V. vykrajovačem celého kolečka, já jsem rovnal na plech. Po zhruba pěti minutách jsme šli na rohlíčky. Probíhlo to stylem, že jsme těsto dali do formy a tam jsme ho měli vyklepat. Ale když paní uviděla, že to nemůžem vyndat, tak nám ukázala, že s něma máme třísknout o stůl. No pak jsme dělali linecké srdíčka, nic zvláštního.
 Pak jsme šli do pekárny a tam pomocí 2 kilového závaží rázem vznikly základy koláče. Pak jsme pomocí dvou výplní, jedna byla ořechová a jedna maková, naplnily. V.  je pak hodil do trouby a bylo hotovo. Měl jsme 3 buchty…éééé…pardon koláče.  Dva skoro stejné a jeden ve tvaru jing – jangu.

 Nu…a to je asi vše, tak nashledanou.
O. Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat