sobota 30. listopadu 2019

Střední potravinářská škola

Jednoho dne nám řekly paní učitelky, že pojedeme na výlet. Druhý den jsme jeli na ten výlet, jeli jsme autobusem. Byl celý plný, museli jsme stát. Když jsme byli tam, tak tam na nás čekal pán. Byl hodný. A šli jsme se převléknout do strašně malé kabinky.
 Pak jsme se rozdělili do 2 skupin, měla jsem štěstí, byla s námi ve skupině paní učitelka. Šli jsme do pekárny, bylo tam strašné teplo. Koukali jsme se jak motají vánočku, a pak nám ukázal pec, pak jsme dělali koláčky a ještě něco.
 Pak jsme šli do cukrárny. Tam to bylo o hodně lepší,než nějaká pekárna. Aspoň tam nebylo teplo, bylo tam akorát. Tam jsme si povídali chvilku, a pak tam byly tři holky, takže 3 skupiny. Mohli jsme si vybrat. Já jsme šla do 2., a pak do 3. a naposled do 1.

 V první skupině byly vanilkové rohlíčky, ve druhé byla srdíčka s dírkou a bez dírky a ve třetí to bylo nej, protože tam byli smajlíci jakýkoliv. Pak jsme šli pro svoje koláčky a rozloučili jsme se. Ale vyšli jsme ven a šli jsme si tam něco koupit. Pak jsme šli na zastávku, znova byl plný autobus, a pak jsme vystoupili a šli jsme do školy na oběd. Já jsme si vzala do krabičky jídlo a polévku a šla jsem domů. A zapomněla jsem na bráchu, byl ve družině. Tak jsem ještě šla pro bráchu.
H. Ch.

Žádné komentáře:

Okomentovat