sobota 30. listopadu 2019

Návštěva cukrárny a pekárny v Pardubicích

 Jednou jsme se rozhodli, že pojedeme na výlet do Pardubic. Jeli jsme autobusem tam a zpět. Nemohli jsme najít dveře, ale potom jsme je našli.
 Byli tam hodní pracovníci. Pán nás vzal do cukrárny, a potom byla výměna. V cukrárně jsme dělali cukroví, rohlíčky a smajlíky. V pekárně jsme si udělali výborný koláče. Potom jsme si pro ně došli. Pán nás chválil, že jsme dobrý pracovníci. Museli jsme se převlíknout, abychom se neušpinili.
 Měli jsme tam čaj, malý pizzy a muffiny. Pán moc vtipkoval. Ukázal nám stroje, který tam měli na vyrábění. A pán nám dal koláče domů. Potom jsme šli na autobus a já s J. jsme zlobili, tak jsme byli schovaný vzadu.

 Já jsem si výlet užil. Chtěl bych víc výletů jenom 6. třída a ostatní aby se učili. Doufám, že se to líbilo všem, který jeli. Já osobně si to užil hodně. Jela s náma i paní učitelka a ředitelka, která už byla rovnou v Pardubicích, takže s náma nejela autobusem. Nakonec jsme dojeli do školy v pohodě. A měli jsme večer ještě zpívání, který bylo fajn, a potom velký jarmark, kde jsme rozkrojil jablko a vykrojil jsem hvězdu.
T. P.  

Žádné komentáře:

Okomentovat