čtvrtek 27. prosince 2018

Než jsem Tě poznala - Jojo Moyes

Autorka knihy: Jojo Moyes
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 407
Žánr: Romány pro ženy
Autor hodnocení: Mybooks

 Mybooks tentokrát sáhla po jednom z nejvíc diskutovaných knižních titulů.
Přečetla knihu oblíbené autorky Jojo Moyes – Než jsem Tě poznala. Tento příběh
proletěl knižními blogy jako raketa a miluje ho spousta čtenářů. Jak se líbil právě Mybooks, si můžete přečíst v jejím následujícím hodnocení…

 Příběh vyprávěl o Louise Clarkové, které měla dlouholetého přítele a ztratila práci v bistru. Potkala pána, který ji navedl a poradil jí, že může pracovat u někoho, kdo je na vozíčku. Tím člověkem byl Will Traynor, který měl nehodu.Louisa nabídku přijme. Snaží se Willovi pomáhat, i když je na ni ošklivý. Nic se mu nelíbí a dokonce se rozhodne, že spáchá sebevraždu. I tehdy mu Louisa hodně pomůže.
 Jak jde čas, Will svoje chování k Louise mění. Ale jak to s těmito dvěma postavami dopadne, to už si musíte přečíst sami.

 Kniha se mi líbila, byla romantická, o lásce. Hezky se četla a děj byl napínavý Líbilo se mi, jak to autorka měla vymyšlené. Zaujalo mě, že Louisa měla ráda kluka, který na sobě měl jizvy a byl na vozíčku, i když ona ne.

 Doporučila bych ji spíš dospělým, ale klidně i mladším.


Žádné komentáře:

Okomentovat