čtvrtek 27. prosince 2018

Čarokrásné knihkupectví - Katja Frixe

Autorka knihy: Katja Frixe
Nakladatelství: Pikola
Počet stran: 176
Žánr: Pro děti a mládež, dívčí romány
Autor hodnocení: Mybooks

 Knihkupectví je oblíbeným místem snad každého správného knihomola. A pokud se objeví v názvu nějakého příběhu, je jasné, že nám taková kniha nemůže uniknout. Mybooks sáhla po knize Čarokrásné knihkupectví a co na ni říká, si můžete přečíst v povídání, které pro vás připravila…

 Klárka má moc ráda knihy a knihkupectví paní Sovové přímo zbožňuje. Taky má nejlepší kamarádku Lenku. Ta se má ale odstěhovat do jiného města. Klárka byla smutná. Jednoho dne obě holky utekly ze školy a Klára rozhodla, že Lenku schová v knihkupectví.
 Jenže Lenku začnou brzo hledat rodiče. Podaří se holkám udržet tajemství? Najdou je? To už si musíte přečíst sami…

 V příběhu jsem si oblíbila Klárku, protože byla hodná a taky si od nikoho nenechala nikdy nadávat. Naopak Vivi mi moc nesedla. Byla taková dost povrchní.

 Musím říct, že mě tato kniha moc nezaujala. Měla jsem pocit, že to, co mělo být na začátku, bylo spíš na konci. Něco mi tam prostě chybělo.


Žádné komentáře:

Okomentovat